באפשרותנו לבטל הזמנות ולתת זיכוי מלא עבור משלוחים שאין באפשרותנו לבצעם לפי דרישת הלקוח.
לדוגמא אזורים שבהם אין כרגע שליח, או משלוח שאין כרגע רכב מתאים עבורו וכדומה.

 

סקירה כללית – החזרים

מדיניות ההחזרים שלנו נמשכת בהתאם לסוג המשלוח שהוזמן. אם מרגע ההזמנה שליח יצא לאיסוף המשלוח, לא נוכל להציע לך החזר מלא.

כדי להיות זכאי להחזר מלא, עלייך לפנות באמצעות המייל / טלפון / וואטסאפ במהירות המרבית ולבקש את ביטול המשלו עוד לפני שהתחלנו לעבוד עליו.

 

החזר חלקי – מתי ולמה

ניתן לקבל החזר חלקי במקרים שבהם אנו כבר ביצענו פעולות עבור הזמנתך:
– לאחר שיצרנו איתך קשר וכבר התחלנו לעבוד על ביצוע המשלוח – החזר כספי של 80%.
– לאחר ששליח יצא לאיסוף המשלוח אך לא הגיע לאיסוף – החזר כספי של 65%.
– לאחר ששליח הגיע לאסוף וההזמנה לא מוכנה או מתבטלת החזר כספי של 50%.
ביטול ההזמנה לאחר שהמשלוח נאסף אין החזר כספי.

ימים ושעות פעילות

ימים א עד ה:
8:00-17:00 זמינות מלאה.
.החל מ17:00 בתיאום מראש.

ימי שישי 8:00-13:00 זמינות מלאה.
לאחר השעה 13:00 בתיאום מראש.

יום שבת – אין שירות.

הזמנות שירדו לאחר שעות העבודה, ובמידה ולא תואמו מראש ולא נוכל לבצעם ישנם דמי ביטול של 5% או 100 ש"ח, הזול מביניהם.

אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים. ניתן גם לקבל החזר ישירות לחשבון הבנק או באמצעות האפליקציות ביט או פייבוקס.

 

אם עדיין לא קיבלת החזר, תחילה בדוק שוב את חשבון הבנק שלך.

לאחר מכן צור קשר עם חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.

לאחר מכן פנה לבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום ההחזר.

אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך עדיין, צור איתנו קשר.